Re: Thinkpad T41 i replikator portów

Autor: KaNo <fluor_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Wed 15 Dec 2004 - 02:13:30 MET

D.M <dmalita@zsz-lezajsk.edu.pl> napisał(a):

> Mam pytanko do uzytkowników tego sprzętu - czy po podłączeniu replikatora
> portów - pojawi się się RS232?
> Proszę o opinie na temat tego komputerka
> Pozdrawiam

Port RS232 jest niezaleznie od replikatora, nie ma tylko osobnego,
zewnetrznego gniazda. Gniazdo takie jest w replikatorze. Wystarczy wiec, ze
port szeregowy bedzie wlaczony w Biosie (jest taka opcja). Laptopy z serii
T4x sa znakomitymi maszynami i trudno do nich cokolwiek porownywac - roznica
klasy. Najlepsze podsumowanie jest na Tom's Hardware, seria T4x to Bentley
wsrod laptopow:
http://www20.tomshardware.com/mobile/20030418/index.html
gratuluje wyboru.
Pozdrowienia