Re: do użytkownikow nagrywarek DVD - formaty nagrywania

Autor: <lev_at_k>
Data: Wed 15 Dec 2004 - 20:44:25 MET

Zeus wrote:

> Planuje zakup nagrywarki DVD
> w związku z powyższym mam pytanie do użytkowników tego sprzętu jak wygląda
> sprawa z nagrywaniem DVD-Ram i płyt DL?
> Chodzi mi głównie o to czy a jeśli tak to do czego w praktyce
> wykorzystywane są te dwa typy nośników. Nie chodzi mi o teoretyczne
> możliwości, bo te są w sieci opisane, ale czy rzeczywiście sie je
> wykorzystuje (do użytku domowego)

Zalezy co ty w tym domu robisz - jak "strategiczne" backupy gdzie cena
nosnika nie gra roli - to DVD-RAM moze się przydać. Inaczej nie zawracaj
sobie nim głowy.
Co do DL to pewnie się /kiedyś/ spopularyzuje czyt. potanieje. Ale na
dziś i tak prawie każda nowa nagrywarka obsługę tego ma, więc bierz na
przyszłość.

Pozdrawiam