Re: do użytkownikow nagrywarek DVD - formaty nagrywania

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 15 Dec 2004 - 21:34:32 MET

Użytkownik "Zeus" <z@z.com> napisał w wiadomości
news:16r40nttej5fl$.4p20vm8uyhgi$.dlg@40tude.net
> Planuje zakup nagrywarki DVD
> w związku z powyższym mam pytanie do użytkowników tego sprzętu jak
> wygląda sprawa z nagrywaniem DVD-Ram i płyt DL?
> Chodzi mi głównie o to czy a jeśli tak to do czego w praktyce
> wykorzystywane są te dwa typy nośników. Nie chodzi mi o teoretyczne
> możliwości, bo te są w sieci opisane, ale czy rzeczywiście sie je
> wykorzystuje (do użytku domowego)

DVD-RAM - przede wszystkim backupy. Masz pewność, że nawet jeśli płytka
się uszkodzi w sposób uniemożliwiający odczytanie TOC, to dane odzyskasz
(poza tymi fizycznie niedostępnymi). W przypadku zwykłych płytek jest to
praktycznie niemożliwe. Płytka wielokrotnego zapisu (praktycznie
niezniszczalna - kasowanie 100.000 razy) kosztuje ok. 25 zł, sam oceń,
czy ta cena jest warta ryzyka utraty danych przechowywanych na zwykłych
płytkach....

/odpowiadając zmień px na pl/