Dual wolniejszy od Single??

Autor: Olo <maciej774_at_wp.pl>
Data: Wed 15 Dec 2004 - 18:26:27 MET

Mam plyte Abit NF7, dzisiaj zamontowalem druga identyczna kosc (2x512Mb
PC3200). Dzialaja w dualu bez problemu na 200MHz CL3 8-4-4 a procesor
Sempron 2500+ na 166MHz. Odczyt z pamieci zmniejszyl sie nieznacznie
natomiast zapis nieznacznie wzrosl w porownaniu z trybem Single.
Pytam sie poniewaz pierwszy raz mam okazje pracowac na plycie z taka funcja.
Czy to jest normalny objaw przy AMD? Slyszalem, ze na P4 jest to bardziej
zauwazalne (odczuwalne).