Re: Sound Blaster PCI 128 i głośniki 2.1

Autor: John Smith <azrael33_at_wp.pl>
Data: Wed 15 Dec 2004 - 16:20:46 MET

David Katoła [Hyper] napisał(a):
> To prawda, dodatkowo będziesz np. przy słuchaniu muzyki miał niezły bassik w
> pokoju ;] Ja mam właśnie głośniki 2.1 i dają fajny efekt, nie równa się z
> np. 5.1 ale mimo tego i tak jest bardzo fajnie - ja także polecam !!!

Przymierzam się do zakupu Creative P 380 - jak myślicie, warto zapłacić
40 złotych więcej za ten właśnie zestawik, czy też pozostać przy SBS
350. Niby parametry lepsze (seria P), ale czy w konfiguracji 2.1 na SB
128 odczuję to? Może trochę śmieszne pytania, ale w grę wchodzi
mięsieczne stypendium, więc...:)