restaty komputera

Autor: nnowy <nnowy_at_gazeta.pl>
Data: Wed 15 Dec 2004 - 16:19:32 MET

problem dość dziwny jak dla mnie...

1. Jeśli zostawię na noc komputer podłączony do prądu, to na drugi dzień
nonstop się restartuje zaraz po uruchomieniu systemu (czasem nawet
wcześniej). Jak odłączyłem router (router/moedem/swith Asmax) to komputer
odpalił się i działał poprawnie... podłączyłem do kompa znowu kabelek od
routera i komputer zgasł restartując się

2. Jeśłi odłączę komputer od prądu na noc, to problem ustępuje i komputer
działa sprawnie razem z routerem.
Do tego routera mam podłączony jeszcze drugi komp i nie mam z nim żadnych
problemów.

Ktoś wie o co może chodzić???

Sprzęt:
Win XP z SP2