Re: Dziwne jazdy z nagrywarkami !!

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Wed 15 Dec 2004 - 12:08:55 MET

"Michal Bien" Xns95BF9FDC5A96Fmbien@127.0.0.1

> Jesli tak Ci przeszkadza kursor i "drug&dope" to moze:

> "Use Ctrl+1 Luke"... i niech moc bedzie z Toba ;)

Przeszkadza. I nie wiem, co uzyskam poprzez Ctrl+1.
Aktualnie (nie wiem z jakiego powodu) Nero nie podmienia mi kursora.
Do innych ciekawostek Nero należy pomijanie (nie pamiętam w której
dokładnie wersji, ale chodzi o wczesne szóstki) zbyt mocno
zagnieżdżonych katalogów, mimo stosownych zezwoleń w ustawieniach.
Kolejnym mankamentem jest wypalanie z szybkością wskazywaną jako
4xDVD i rzeczywistą mniejszą niż 1xDVD. :) W efekcie płyta jest
od pewnego miejsca nieczytelna. (prawdopodobnie moc lasera jest
dostosowana do wskazywanej szybkości, zamiast do rzeczywistej)
CloneCD nagrywa czysto na takich płytach.

E. :)