Re: Dziwne jazdy z nagrywarkami !!

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sun 19 Dec 2004 - 13:34:11 MET

"Michal Bien" Xns95BF9FDC5A96Fmbien@127.0.0.1

> Jesli tak Ci przeszkadza kursor i "drug&dope" to moze:
>
> "Use Ctrl+1 Luke"... i niech moc bedzie z Toba ;)

Więc wiesz, jak się tego pozbyć, czy jedynie jesteś biegły
w diagnozach lekarskich dotyczących łapania się lewą ręką
za prawe ucho dookoła głowy? (albo na odwrót -- bo nie
pamiętam, a za uszy się nie chwytam zbyt często, bo nie
mam takiej potrzeby, więc i nie pamiętam którą za które)

Dla mnie to istotne i napisałem dlaczego.

E.