Re: czym sie roznia

Autor: Stanisław Kępiński <szydas_at_szydas.eu.org>
Data: Tue 14 Dec 2004 - 17:58:22 MET

leon wrote:
> Witam
> Zamierzam kupic Sapphire Radeon 9800 Rro i mam rpoblem
> poniewaz jest dostepny w trzech wersjach
> -bulk
> -lite retail
> -retail
> czym sie od siebie roznią ?
>
> leon

hejas!
generalnie tylko dodatkami - bulk z reguły sprzedawany jest tylko w
antystatycznym woreczku +- płyta ze sterowanikami. retail to pudełko,
stery, płyty z dodatkami (gry, programy graficzne, do animacji itp.),
rózne kabelki. retail lite to pewnie coś pośredniego.
pozdr
szydas
p.s. a karta swoją drogą extra - mam taką i half-life2 śmiga że cud:)