Drukarki HP3745, Canon iP1500, Lexmark P707, Lexmark Z815 ???

Autor: David Katoła [Hyper] <hyperek_at_wroclaw.home.pl>
Data: Tue 14 Dec 2004 - 17:57:29 MET

Witam,
mam spory dylemat jaką wybrać drukarkę z tych, które wypisałem w temacie, w
sumie nie patrzyłem na żadne z Epsona, a może tam by się coś fajnego
znalazło? Prosiłbym o opinię, którą z tych drukarek [ogólnie do 300 PLN] byś
wybrał, ewentualnie oczywiście oczekuję innych propozycji ... Moim zdaniem
najciekawiej prezentuje się tutaj Lexmark Z815... Ale nie wiem wciąż co
wybrać :|

--
Pozdrawiam.