Re: Dziwne jazdy z nagrywarkami !!

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Tue 14 Dec 2004 - 14:36:10 MET

"Michal Bien" Xns95BB1C984F106mbien@127.0.0.1

> TZN? Nero BR ma to do siebie ze nie uaktualnie sie bazy sterownikow a
> caly program - przy nowych nagrywarkach DVD potrzebny jest aktualna wersja,
> Z nero korzystam ~4 lat na CDRW a teraz DVDRW i nigdy mnie nie zawiodl.
> PRzy DVDRW jego rola jeszcze wzrasta - w wiekszosci wypadkow nie wypala sie
> obrazow plyt jako plyty, tak jak przy CDR a robi normalny authoring i
> wrzuca na DVDR od kilka obrazow - unika sie wahlowania plytami a jesli
> obraz jest dobrze zrobiony nie trzeba sie martwic o poprawna wspolprace z
> zabezpieczeniem.

> [...]

Może wiesz, jak uprosić Nero, aby nie zamieniał kursora
myszy z normalnego na 'przenieś'? :) Jest to dla mnie
o tyle ważne, że kursor 'przenieś' jest u mnie
reprezentowany przez tego oto kotecka:

  http://www.leszekc.w.tkb.pl/ikony/cat-d.ani

który nie sprawdza się w roli wskazówki. :)
Oczywiście nie o to chodzi, jak szybko
wszystko przywrócić do normy, ale o to,
aby Nero nie podmieniał kursora. :)

E. :)