Re: jaka karte graf. polecicie

Autor: Mancer <mancer_at_o2.pl>
Data: Tue 14 Dec 2004 - 01:59:06 MET

Zyga <zyga.dude@wp.pl> napisał(a):

> Kupowac kolejnego GeForca dla siebie i to do
> takiego komputera to raczej glupota.

Prawda.

> Takie pytanie mam. Co wybrac? Karte 64MB 128 bit czy 128MB 64 bit ?

128bit - będzie *znacznie* szybsza. Wersji 64b unikaj jak ognia.

> Te Radeony ktore mi polecacie, (czyli od 8500 do 9550) w
> porownaniu do GeForca 2 MX400 64MB to duza roznica?

Ogromna :)

Radeon 8500 i 9100 to dokładnie te same karty. Te pierwsze maja
marketingowo mniejszy numerek i można używkę taniej kupić.
Za ~200zł super karta. GF3Ti500 To podobna liga. Czasem wypada
lepiej, czasem gorzej :) Jak znajdziesz za 200 też możesz brać.
Jednak na kartach tej generacji cześć rzeczy juz ci się wogóle
nie odpali (brak odpowiednich pixel shaderów).

9550 to zdecydowanie nowsza karta. Jak możesz zwiększyć swój
budżet do ~300zł to bież ją :). Oryginalnie w starszych grach
będzie minimalnie wolniejsza niż 8500. Za to w nowsze da się
jeszcze przyzwoicie pograć. Na rynku jest dużo odmian z tym
numerkiem. Wybierz coś z gwarancją że się dobrze podkręca...
Ew. jak sam nie chcesz się bawić, to kup np. na allegro od
razu zmodowanego.

Nie kupuj R9200, 9250 i różnych wersji ATI SE (64bit!).
Te karty się do grania raczej kiepsko nadają. Powyższe
propozycje są od nich szybsze i tańsze.

--
Wojciech "Mancer" Przybysz
Sprzedam Octavie 1.8 Turbo VTG 300KM+