Re: jaka karte graf. polecicie

Autor: Zyga <zyga.dude_at_wp.pl>
Data: Tue 14 Dec 2004 - 00:53:32 MET

----- Original Message -----
From: "Marco" <notrue@interia.pl>

Po pierwsze to sorry Marco ze na priva poszlo, niechcacy.

 Myślę, że jak
> ktoś chce wydać na kartę 200 zł to granie trajktuje raczej sporadycznie.

Dokladnie tak jak piszesz. Fanem gier nie jestem, czasami w cos zagram ale
nowosci to to nie sa. Sytuacje mam taka ze obecna swoja karte wkladam do
komputera siostrzenca. Kupowac kolejnego GeForca dla siebie i to do takiego
komputera to raczej glupota.

Takie pytanie mam. Co wybrac? Karte 64MB 128 bit czy 128MB 64 bit ?

Te Radeony ktore mi polecacie, (czyli od 8500 do 9550) w
porownaniu do GeForca 2 MX400 64MB to duza roznica?

> BTW - służyć a nie słóżyć

I znowu masz racje :)

Dzieki wszystkim za rady, pozdrawiam
Zyga