Re: Sterowniki do SoundBlaster Live! 5.1 Digital

Autor: Łukasz Góralczyk <lukasz_at_goraNOSPAMlczyk.com>
Data: Tue 14 Dec 2004 - 01:19:24 MET

kummpel[at-forspammers] wrote:
[ciach]
> Walcze z tym od ponad tygodnia. Probowalem roznych LivePackow. Nawet
> sterownikow alternatywnych kxProject - ciagle nic.

Spróbuj tutaj, gdzieś pośrodku artykułu jest lista
http://www.digit-life.com/articles/livetolive51/ na podstawie której
można się dowiedzieć jaką kartę się posiada. Lista może być nieaktualna,
ale może akurat...
Przy okazji, jest tam napisane, jak przerobić sterego SB Live! na SB
Live! 5.1 he he :) (zrobiłem sobie coś takiego).

--
Łukasz Góralczyk
jid: liku@chrome.pl