Sterowniki do SoundBlaster Live! 5.1 Digital

Autor: kummpel[at-forspammers] <_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 13 Dec 2004 - 01:24:25 MET

Witam
Pol roku temu (poczatek czerwca) nabylem w warszawskim MediaMakrcie na
Jelonkach karte dzwiekowa SB Live! 5.1 Digital (model SB0220) w foliowym
woreczku -> wersja OEM. Wszytko mi pieknie chodzilo az do teraz, kiedy
to zostalem zmuszony do reinstalacji systemu (Win2k). Oczywiscie
zgubilem plyte ze sterownikami, a zadne ze sterownikow ze strony
Creative nie maja ochoty sie instalowac. Nawet jak zainstaluje je na
sile, to mam tylko dzwiek stereo. Zadna z aplikacji creative nie daje
sie uruchomic.
Creative mowi, ze jak to jest wersja OEM, to oni mi nie moga pomoc i
zebym szukal plyty ze sterownikami.
Pomyslalem, ze moze ktos z was, w podobnym czasie zakupil takowa karte w
tymze Media i bylby tak mily i albo mi gdzies wystawil obraz plytki,
albo zrobil kopie... albo cokolwiek...
Walcze z tym od ponad tygodnia. Probowalem roznych LivePackow. Nawet
sterownikow alternatywnych kxProject - ciagle nic.
Niech sie ktos nade mna ulituje.

Pozdrawiam
Norbert

gg:47156