Re: Karta graficzna PROBLEM

Autor: Łukasz Góralczyk <lukasz_at_goraNOSPAMlczyk.com>
Data: Tue 14 Dec 2004 - 00:38:38 MET

stanseba wrote:
> Zamontowalem karte graficzna tj KIS Radeon 9250 . Problem ze w
> menadzerze urzadzen w XP pokazuje ze jest wlasnie ta karta a , w 98Se
> pokazuje Readeona 9200 . Co jest tego powodem ??

Różne sterowniki? Karta działa dobrze? Jeśli tak, to nie ma się czym
przejmować.
W erze tylu odmian kart niewykluczone jest to, że 9250 jest tym samym co
9200.

> Drugie pytanie dotyczy wydajnosci w/w karty , u mnie na duron 1.2 GHz
> 384 MB DDR dysk osiaga w 3dmark 5500 pkt ? Czy to wynik odpowiadajacy
> w/w karcie , czy moze jest za niski ??

Karta chodzi dobrze? Zobacz u kogoś z podobnym sprzętem, zobacz jak
wyglądają testy, ile fps w jakiej grze można uzyskać i porownaj to ze
swoim sprzetem.

--
Łukasz Góralczyk
jid: liku@chrome.pl