Re: Zwieszający sie komputer PROSZEO O SZYBKA POMOC

Autor: K. <kadryjanowski_at_op.pl>
Data: Mon 13 Dec 2004 - 23:35:03 MET

Użytkownik "GLide" <glide@WYTNIJterramail.pl> napisał w wiadomości
news:d9nakgsltsh8$.1bypi9gmd4rrf$.dlg@40tude.net...

> Soltek... hmmmm.... to mi sie jakos kojarzy z popuchnietymi kondesatorami,
> z drugiej strony ich wadliwosc najczesciej widoczna jest (przynajmiej w
> poczatkowym okresie)podczas uruchamiania komputera - tym nie mniej watro
> obejrzec czy kondensatory zrupowane wokol gniazda procesora nie spuchly i
> nie zaczal wylewac elektrolit.

Nie zauwazylem by kondensatory spuchly lecz zauwazylem na niektorych kolo
procesora zolty nalot na nich. Nie wiem czy to wlasnie ten elektrolit o
ktorym mowa lecz chcialbym sie dowiedziec co moge zrobic z tym fantem? Jakie
moga byc skutki jak nie zmienie plyty (i co sie z tym wiaze od razu
procesora). Czy moze byc mozliwosc uszkodzenia innych podzespolow
komputera??