Re: dvd+r czy dvd-r?

Autor: Grizon <grizon_at_nowhere.com>
Data: Mon 13 Dec 2004 - 22:47:52 MET

"a nagrywarke mam liteon'a i nagrywalem na niskiej predkosci!"
LITEON - Und hier is das hund gegraben (czy jakos tak). Czyli jak to mowia
Niemcy co znaja polski. Tu jest pies pogrzebany. Verbatim to doskonale
nosniki. Tylko niestey Liteon jest do kitu. Kup sobie NEC-3500 i filmy
nagrywane nawet na tanich nosnikach nie beda Ci sie zacinac.
Zasadniczo sprawe ujmujac to (jesli wierzyc grudniowemu nuremowi Chipa) po
nagraniu DVD+ i DVD- juz niczym sie nie roznia. Jedynie przed nagraniem sa
one odrobine rozne.
Aha, moje doswiadczenia z Liteonem zostaly okupione 500 PLN wyrzuconymi w
bloto na nagrywarke do kitu.
Za NECa dalem juz tylko 250, motyla noga.

Pozdrawiam,
Andrzej.