KT400 i Sempron - jak podkrecac powyzej FSB 333MHz ?

Autor: BSR <basior_at_o2.pl>
Data: Mon 13 Dec 2004 - 22:29:30 MET

witam, mam taki zestawik a przynajmniej skladam,
plyta Gigabyte'a GA-7VM400MF-P jest oparta na KM400(czyli odpowiednik
KT400), max FSB okreslany to 333, pamiatki to Samsungi CL3 333MHz
ktore teraz dzialaja na CL2.5, chce w ten zestawik wrzucic najtanszego
Semprona 2200+. Widac ze dzialalo by to niezle bo wszystko
synchronicznie ;-) Ale jak wiadomo chcialoby sie podkrecic. Jak
czytalem Sempronik nawet niezle dziala podkrecony na 400MHz.
Tylko ze tutaj mam problemik - moj chipset

 i co teraz ? czy ktos mial juz jakies doswiadczenia z takim
podkrecaniem ? wiadomo ze jezeli pamieci bylyby problemem moglbym je
wymienic na szybsze, ale na ostrzejszych timingach sobie stabilnie
radza. Wiec moje pytanie jeszcze raz jak tu podkrecic Semprona o FSB
333 na chipsecie z max FSB 333

PS.niestety mialem takie szczecie ze nie trafilem na plyte z KT400A,
ktore obsluguje 400MHz ;-/
dzieki za wszelkie odpowiedzi. moze byc nawet na priva