Re: Problem z USB

Autor: Łukasz Góralczyk <lukasz_at_goraNOSPAMlczyk.com>
Data: Mon 13 Dec 2004 - 23:26:40 MET

Mims wrote:
> Czy to moze byc przyczyną nierpozpoznawania playera - czyli USB 2.0??
> Czy tez - plyta zrobila frrrrrrrrrrrr i ino do wymiany się nadaje??
> Jakies sugestie?

Stawialbym na to pierwsze. Drugie, malo prawdopodobne, aczkolwiek
niewykluczone. Zdarzylo mi sie, ze urzadzenie nie dzialalo, bo wtyczka
nie byla polaczona z pinem GND (przy RSie to bylo).
Jak nie obce Ci majsterkowanie, dorob to samemu (kawalek blaszki/drucika
  + polaczenie to z obudowa, czy jak tam to ma byc).

--
Łukasz Góralczyk
jid: liku@chrome.pl