Re: za glosny komputerek

Autor: Mancer <mancer_at_o2.pl>
Data: Mon 13 Dec 2004 - 19:24:24 MET

kornik <such666@poczta.onet.pl> napisał(a):

> witam, mam w miare nowy komputer, ale strasznie glosny, plyta glowna

> abit nf7

Zmień wiatraczek z chipsetu na radiator zalmana NB32J lub NB47J.

> grafika Sapphire radeon 9600xt 128MB

VGA silencer.. lub jak masz więcej kasy to coś ala Zalman ZM80D-HP

> procek barton 2800+ box,

Jeśli masz sporą rezerwę temp w stresie (poniżej 60C) to przykręć oryginalny
wiatrak przez fan mate. Ew. kup Pentagram 80 lub 92.

Do tego włącz w biosie funkcje "cpu disconnect" i zainstaluj softwareowe
chłodzenie (ala S2kControl ).

> poniewaz wiatraczki strasznie glosne sa, mam w obudowie dwa jako nawiew na
> dyski twarde i one strasznie glosna sa, ale po odlaczeniu ich komputer
> dalej jest glosny.

Spowolnij te wiatraki podłączając je pod 5V.

--
Wojciech "Mancer" Przybysz
Sprzedam Octavie 1.8 Turbo VTG 300KM+