za glosny komputerek

Autor: kornik <such666_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 13 Dec 2004 - 15:21:28 MET

witam, mam w miare nowy komputer, ale strasznie glosny, plyta glowna abit
nf7, grafika Sapphire radeon 9600xt 128MB, procek barton 2800+ box, dwa
dyski twarde barraudy 160 i 80 i jedna kosteczka ramu 512mb ddr 400,
zasilacz Chieftec HPC-360-302DF. ostatnio komputer zaczal mi przszkadzac ,
poniewaz wiatraczki strasznie glosne sa, mam w obudowie dwa jako nawiew na
dyski twarde i one strasznie glosna sa, ale po odlaczeniu ich komputer
dalej jest glosny. chcialem sie dowiedziec na co powymieniac poszczegolne
wiatraczki w kompie, czyli na procku, na grafice na plycie glownej i
jeszcze same wiatraki do obudowy, zeby zaczel oto chodzic ciszej, oraz
ogolnie co mi dobrze bedzie chlodzilo komputer, nie wiem, moze jakies
wiatraki na twarde dyski, albo radiatory na ram, nie jestem zwolennikiem
podkrecania i nie podkrecam komputera, ale i tak chce miec wychlodzony
komputer zeby przedluzyc jego zywotnosc, z gory dzieki za odpowiedz,
pozdrowienia dla grupowiczow