Zwieszanie podczas animacji i filmów

Autor: adam <a_at_a.pl>
Data: Mon 13 Dec 2004 - 18:45:57 MET

Witam
Mam od niedawna kłopoty z odtwarzaniem filmów i animacji. Kiedy tylko
próbowałem coś odpalić (nawet podgląd) to komp się resetował albo zawisał.
Ktoś poradził mi, żeby zrobić jak poniżej i sprawdzić:

->Właściwości Ekranu -> Ustawienia -> Zaawansowane -> Rozwiazywanie
 problemów -> Przyspieszanie sprzętowe. Daj suwak na brak i wtedy sprawdz.

Tak zrobiłem i po przeładowaniu kompa spróbowałem uruchomić filmik.
Wyskoczył mi dośc egzotyczny komunikat. Odtąd komunikat wyskakuje zawsze
przy próbie odpalenia filmu, ale film potem już daje się uruchomić.
Było tak:
---------------
Warning! Overlay mode not available!
---------------
Backgound:
Therefere in most cases there is not sufficient CPU time left for smooth
especially in full- screen mode.
---------------
Possible reasnos:
- Another application is already using overlay
- Your graphics card does not suppor overlay in this resolution / color
mode (try others)
- Your graphics card is too old and does not have overlay mode (unlikely)

Treść zasadniczo mogę sobie pokumać, ale dlaczego to jest skoro tak nie
było? Nie zmieniałem steroników ani nic w kompie, a karta graf. to GF3 Ti200
(64mb) (Gainward) - czyli oczywiście nie rakieta, ale nie jakaś szmatławica.
No i wszstko do niedawna chodziło bez najmniejszego zająknięcia. Coś się
spieprzyło?

ad..