Re: Czy "pendrive" mozna wyjmowac w czasie pracy?

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Mon 13 Dec 2004 - 16:49:05 MET

Użytkownik "bartosz skowron" <xterrorx@SPAM-OFF.o2.pl> napisał w
wiadomości news:j7t0zapyztb0$.xucsxvqgg4g8$.dlg@40tude.net...

> Właśnie. Jak jest z wytrzymałością pendrive'a? bo planuję teraz zakup
> takiego i noszenie prze kluczach...to źle? :)

Bardzo wytrzymale, moj synek mi wyrzucil przez balkon na chodnik z
pierwszego pietra - obudowa troche pozdzierana, zona raz nie sprawdzila
kieszeni w spodniach i wyprala, spodnie wyschly z pendrivem i dziala,
tylko dane byly uszkodzone czesciowo, wiec format i dziala, wiec raczej
go ciezko zniszczyc niechcacy.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl