Re: Jak sprawdzic pamięć garfiki?

Autor: p3pE <g_o_d_1_0_7_at_ATgazeta.pl>
Data: Mon 13 Dec 2004 - 16:49:17 MET

Tomasz Potega wrote:

> jesli system dzialal na fsb 100 mhz, ro raczej agp dzialalo nominalnie.
> swoja droga, zwykle zmiana mnoznika cpu nie ma zadnego wplywu na taktowanie
> pozostalych elementow zestawu.

tez mi sie tak wydawalo ale to zalezy od jakosci chipsetu. mam u siebie
stary via apollo (bodajze mvp7) i musze ostroznie z jakimikolwiek
zmianami. w instrukcji plyty pisze ze mozna ustawic asynchroniczne
taktowanie pamiec/procesor ale w rzeczywistosci chipset ten takiej
mozliwosci nie daje :) wlasnie wtedy jak grzebalem to zmienilem na 66Mhz
pamiec/100Mhz procesor i juz karta do smieci poleciala. mimo ze w
dokumentacji takie ustawienie istnieje to m.in. na tej grupie sie
dowiedzialem ze to nieprawda. poszlo szybsze taktowanie na agp i karta
sie usmazyla :) dobrze ze nic innego sie nie kiepnelo bo troche mam
rzeczy podpietych do PCI

Pozdrawiam