Re: Zwieszający sie komputer PROSZEO O SZYBKA POMOC

Autor: Tomek <tomzych_at_smieciarze.poczta.onet.pl>
Data: Mon 13 Dec 2004 - 03:20:22 MET

Witam

> Apropo mam kompa juz dwa lata i zawsze ten problem wystepowal lecz po
> wgraniu najnowszych sterownikow do plyty glownej bylo juz potem ok. Teraz
> mimo wgrania nowego biosu do plyty, najnowszych sterownikow do karty
> graficznej, plyty glownej, sieciowej nadal sie wiesza. Jednak w
> przeciwienstwie do tego co bylo kiedys teraz juz po kilku min. lub nawet
> podczas ladowania ikon na pasku zadan zawiesza sie. poprostu nie da si juz
> na nim pracowac. Co mozna zrobic z tym fantem??

        Komp sie wiesza czy restartuje? Jak restartuje to wina moze byc wiruch
Saser - nie wiem czy tak sie pisze jego nazwe. Wirus ten powiela proces
lsass.exe. Znajdz sobie w google albo na microsoft'a stronie o tym.
        Z wiechy to może być wina sterów do sprzętu. To najlepiej
poeksperymentować. Wyciagac/odlaczac(fizycznie) pojedynczo czesci i
sprawdzac czy wtedy tez sie wiesza.

Powodzenia Tomek