Re: Zwieszający sie komputer PROSZEO O SZYBKA POMOC

Autor: K. <kadryjanowski_at_op.pl>
Data: Mon 13 Dec 2004 - 00:40:45 MET

Użytkownik "Brodi" <madmax81@no_spaminteria.pl> napisał w wiadomości
news:cpikfc$cb6$1@atlantis.news.tpi.pl...
> baranku nie napisałeś zupełnie NIC o sprzęcie jaki masz.
> Może zasilacz za słaby wile WAT ?
> ale raczej podejrzewam że masz syf na dyziu

Wiec juz pisze.
Mam AMD Athlon 900, plyta Solteck 75-DRV, 256MB RAM DDR 266, dysk 40GB
Sygate, Zasilacz Codegen 350W, Graficzna Georce 2 mx200 32MB, dzwiekowa SB
Live, Sieciowa VIA Rhine III Fast Ethernet Adapter, Nagrywarka LG52x, cd-rom
LG52x

Apropo mam kompa juz dwa lata i zawsze ten problem wystepowal lecz po
wgraniu najnowszych sterownikow do plyty glownej bylo juz potem ok. Teraz
mimo wgrania nowego biosu do plyty, najnowszych sterownikow do karty
graficznej, plyty glownej, sieciowej nadal sie wiesza. Jednak w
przeciwienstwie do tego co bylo kiedys teraz juz po kilku min. lub nawet
podczas ladowania ikon na pasku zadan zawiesza sie. poprostu nie da si juz
na nim pracowac. Co mozna zrobic z tym fantem??