Re: Flashowanie nagrywarki DVD Lite-ON 1633s

Autor: Linka <A.Linkiewicz_at_wsisiz.edu.pl>
Data: Mon 13 Dec 2004 - 02:16:09 MET

Witka,
Mam tą samą nagrywarkę i ten sam problem ! Czyżby jakaś wadliwa seria ???
Jutro wiozę ją do serwisu z flashowanym biosem ze strony Liteona. Sprzedawca
sam powiedział mi, żebym najpierw spróbował upgraydować bios - może to coś
pomoże. Okazało się, że pomoc nie nadeszła - nie wyobrażam więc sobie by
teraz nie chcieli jej przyjąć lub robili jakieś problemy..
Poza tym sam Liteon nie zabrania tego sam na swoich stronach.. Jest mowa
tylko o napędach z biosami do innych nagrywarek.

Narra