Flashowanie nagrywarki DVD Lite-ON 1633s

Autor: ShadowFiend <greatwebmaster_NOSPAM_at_o2.pl>
Data: Fri 10 Dec 2004 - 17:25:09 MET

Witam,

Otóż wgrałem firmware z pliku
http://codeguys.rpc1.org/firmwares/stock/1633S.BS41.stock.rar i teraz mam takowe
pytanie - jak mi nagrywara siądzie i wgram oryginalny firmware ze strony liteona
(albo może - oddam z tym co jest) to mam jeszcze czego szukać w serwisie? :-)
Pytam bo tę dopiero co odebrałem i stanowi ona nowy produkt - wymiana
poprzedniej na gwarancji - padło nagrywanie i czytanie DVD (płyty CD nagrywało i
czytało normalnie) - po 2 miesiącach użytkowania...

Pzdr