Re: Zapłaciłam za 256 Kingstone, a program wykrywa Samsunga!?

Autor: wojtek <gurgur-hfhagb_at_zleryobk.pbz>
Data: Sun 12 Dec 2004 - 22:02:44 MET

*KW* napisał(a):

> Dobrze wiesz, że chodziło o atuty
> procesorów Motoroli w stosunku do procesorów Intela.

ale porównywanie zabytkowych procesorów nie ma już sensu,to było kiedyś

> Tych atutów teraz AMD ma mniej w stosunku
> do Intela.

nie bardzo wiem o jakich atutach mówisz,bo brak obudowy,przegrzewanie
się to było kiedyś,teraz AMD ma obudowe,jest zimniejszy i tańszy,nie
rozumiem jakie to ukryte atuty intela oprócz tego legendarnego software
który działa tylko na intelu a którego nikt nie widział od lat

> Więc logika nakazuje przewidzieć tylko jeden
> scenariusz zakończenia tego pojedynku....

jak narazie Intel traci coraz więcej rynku