Re: Jak odzyskać dane (DŁUGIE, ALE POMÓŻCIE PLIS)

Autor: ivp008 <ivp008_at_pocztakropkae-dom.net>
Data: Sun 12 Dec 2004 - 19:33:44 MET

Michal Kawecki wrote:

> Bzdura to brutalne określenie tego, co napisałeś.

z bólem przyznaję rację

> To co ja myślę i tak będzie Ci dalekie, ...

dzięki za linki, poczytam jutro w robocie
nawet pobieżny rzut okiem wystarczył aby zauważyć
kilka cennych informacji w przytoczonych przez Ciebie
artykułach

> No właśnie - bez urazy, ale jeśli zabierasz się do udzielania komuś
> porad, to wypadałoby mieć choć elementarne pojęcie o działaniu

fstyd mi teraz :P

> Ciekawe czy byłbyś tak odważny, gdyby to o Twój
> dysk chodziło.......

z natury jestem odważny ;)
poza tym zanim zacznę zabawy z uszkodzonym dyskiem jeżeli
to możliwe robię jego kopię i na niej trenuję
bo jak sam widziesz pomyłki w tym przypadku mogą być saperskie

ale dzięki temu mojemu durnemu postowi będę wiedział do kogo
się zwrócić z pomocą jak mi się macierz rozjedzie :)

--
pzdr,
ivp008