Re: Sprzęt do Internetu

Autor: Krzysiek <qwaseq_at_pf.pl>
Data: Sun 12 Dec 2004 - 19:37:23 MET

> Czy b?d? mog?a je pod?ączy? do panela z przodu obudowy komputera?

Jezeli tylko panel ten jest odpowiednio podlaczony do karty muzycznej (ew.
plyty glownej) to tak.

> Mam dwa wejścia: dla glośników/sluchawek oraz dla mikrofonu.
> Rozumiem, ze sluchawki z mikrofonem podlącza sie do wejścia dla
> glośników, czy tak?

Sluchawki maja dwie wtyczki 3,5mm. Jedna wklada sie do wejscia
sluchawek/glosnikow a druga do wejscia mikrofonu.

PS: w niektorych opisach jest ze kabel od tych sluchawek ma 1,2m dlugosci.
W rzeczywistosci jest dluzszy :) ma okolo 2,5m

Pozdrawiam