Re: uszkodzone piksele LCD

Autor: Brzezi <usunto.brzezi_at_enter.net.pl>
Data: Sun 12 Dec 2004 - 19:17:16 MET

nie, 12 gru 2004 o 18:52 GMT, lev@k napisał(a):

> Naprawde nie ma co "demonizować" pixelków. Większości "subpixeli" nawet
> nie zauwazysz podczas normalnej pracy, a już w ogóle żadko kiedy
> przeszkadzają, no chyba że masz kilka czerwonych na środku ekranu i
> ciagle siedzisz w DOS albo na konsoli w Linux ;-)

potwierdzam, kupilem LCDka, mial 4 uszkodzone subpiksele, jeden dokladnie
na srodku matrycy, tego rzeczywiscie CZASAMI zauwazalem, reszty musialem
specjalnie szukac zeby zwrocic na nie uwage, dopiero po miesiacu wyslalem
do reklamacji, wsumie nawet nie przeszkadzalo mi to, bo co ma przeszkadzac
jak nie zwraca sie na to uwagi, chyba ze specjalnie sie na niego patrzy,
ale zrobilem to dla zasady, skoro mama taka mozliwosc reklamacji to
dlaczego mam tego nie zrobic?

teraz mam chwilowo nowego LCDka i zero uszkodzonych (sub)pikseli

Pozdrawiam
        Brzezi

--
[    E-mail: brzezi@enter.net.pl ][  GEEK CODE [Version: 3.12]: GCM dpu s+:-  ]
[       Ekg: #3781111            ][  a--- C+++ UL++ P+ L+++ E--- W+++ N+++    ]