Re: skąd sterowniki??

Autor: krzysiek <krzysiek1277_at_wp.pl>
Data: Sun 12 Dec 2004 - 14:15:07 MET

spoko na googlach to i bez pomocy to samo znalazłem tylko że nic mi to nie
dało bo wcale nie tak łatwo wyciągnąć z tych stronek to co trzeba. mimo to
dzięki za zainteresowanie
Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <ROT13_xnejrgn@vagrevn.cy> napisał w
wiadomości news:cph8tk$ot3$2@nemesis.news.tpi.pl...