Re: Zapłaciłam za 256 Kingstone, a program wykrywa Samsunga!?

Autor: CFR <cfr_at_antyspam.poczta.onet.pl>
Data: Sun 12 Dec 2004 - 10:17:28 MET

> Ludzie być może tak (chociaż też nie do końca jestem przekonany), ale
> głównym odbiorcą są firmy i instytucje, a te uwierz mi w przeważającej
> większości mają sprzęt na Intelu.

Tak, to już kwestia okresu trwania na rynku i kontaktów. Intel jak dla
mnie ma szersze możliwości i pewnie nie raz może więcej dać w łapę niż
AMD. Nie neguję, że Intel robi dobre procesory. Gdybym mógł to chętnie
bym dokupił sobie jeszcze jeden komputerek na jakimś poteżnym procku
Intela i ... bawił się w testy porównawcze ;) BTW marzeniem moim to ani
AMD ani INTEL, tylko Silicon Graphics :P

Pozdrawiam
CFR

Kiedyś Petiumista, obecnie Bartoniarz :)