Re: glosniki Creative albo Logirech - kto ma?

Autor: PSYLO <_at_>
Data: Sun 12 Dec 2004 - 09:24:06 MET

Użytkownik "MK" <miloszk-portal@wp.pl> napisał:
> Interesuja mnie modele Creative T5900, Logitech X-530 albo inne w cenie do
> 350pln.

Ja kupiłem ModeCom AV-2000 czytając ich "radosne recenzje" i chyba do końca
życia będę żałował :(
Takich szumów jak one mają to nie słyszałem jeszcze w żadnych głośnikach.

Wcześniej miałem Creative P580 i w nich było miodnie, praktycznie zero
szumienia. W tej chwili przymierzam się właśnie do zakupu x-530 lub T5900. W
każdym bądź razie już nigdy nie kupie pierdziawek innych firm jak Creative i
Logitech.

Ps. jak już coś wybierzesz i kupisz to się pochwal wrażeniami :-)

--
Psylo