Re: Ktory wentek polecacie na Bartona 2800 i Radoslawa 9600??

Autor: CFR <cfr_at_antyspam.poczta.onet.pl>
Data: Sat 11 Dec 2004 - 21:06:38 MET

> A dużo większy od tego co masz na chipsecie teraz będzie ten Zalman ?
Jakieś 3 centymetry wzwyż. Ten na płycie ma jakieś 1,5cm i jest dziwny
konstrukcyjnie :/

> Zaletą ich jest to, że kosztowały 10 PLN, a nie 60 jak Papst.
No właśnie zaleta jest w kieszeni, ale to raczej ma służyć w kompie a
nie w kieszeni ;P Jestem skłonny trochę dorzucić za ciszę :)

> NoiseBlocker na pewno będzie lepszy niż moje. Kup i podziel się
> wrażeniami, może i ja się skuszę :).
Napewno opiszę jak to się sprawuje. Teraz mam na procku Volcano model
jakiś tam i jak dla mnie jest to mikser :/

Ważne jest to, żeby wentyle mieć
> bez żadnych grilli, czy kratek przez które przelatuje powietrze, bo
> wtedy zaczyna szumieć :(.
Cenna uwaga, THX.

Pozdrawiam
CFR