Re: Zapłaciłam za 256 Kingstone, a program wykrywa Samsunga!?

Autor: CFR <cfr_at_antyspam.poczta.onet.pl>
Data: Sat 11 Dec 2004 - 20:54:31 MET

> O przepraszam :) Jestem polakiem a nim kupiłem nowy komp to go tu dwa
> tygodnie konsultowałem :) Powiem, że nie żałuje :) W komputroniku mi
> powiedzieli że najlepiej dobrany komp w rozsądnej cenie jaki sobie klient
> złożył (szkoda, że to nie był konkurs i nagród nie przyznawali :)) - Czyli
> czasem polak mądry i przed szkodą :)

Mam nadzieję, że wszyscy tak robią. Ja też miesiąc siedzę i studiuję
różne testy, opinie zanim podejmę się poważnych zakupów. Nigdy nie
żałuję, bo sprzęt hula ... ale nie o tym ten wątek :)
Hmm, tak ... czasami zdarzają się przypadki losowe i dlatego dobrze, że
można się tu powymieniać poglądami - jest dobrze :P

Pozdrawiam
CFR