Re: Zapłaciłam za 256 Kingstone, a program wykrywa Samsunga!?

Autor: joy <noorder_at_wp.pl>
Data: Sat 11 Dec 2004 - 15:08:50 MET

Użytkownik "CFR" <cfr@antyspam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cpee1s$l09$1@news.onet.pl...

> Ale wie gdzie pytać (duży plus). Niektórzy walą NTG a tu pięknie w cel :)
> Zresztą jest Polką, a "Polak mądry po szkodzie".

O przepraszam :) Jestem polakiem a nim kupiłem nowy komp to go tu dwa
tygodnie konsultowałem :) Powiem, że nie żałuje :) W komputroniku mi
powiedzieli że najlepiej dobrany komp w rozsądnej cenie jaki sobie klient
złożył (szkoda, że to nie był konkurs i nagród nie przyznawali :)) - Czyli
czasem polak mądry i przed szkodą :)

pozdro
Sławek