Re: Dziwne jazdy z nagrywarkami !!

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sat 11 Dec 2004 - 20:06:15 MET

"Michal Bien" Xns95BCAD0F6A2ABmbien@127.0.0.1

> JEstes kolejna osoba, ktora twierdzi ze te plyki nadaja sie tylko
> jako podstawa pod kawe. Dobrze wiedzec bo mam pod nosem Vobis.
> Od siebie dla Toshiby polecam z tanich plytek BenQ DVD-R x8 na nosniku Sony
> Calkiem niezle nagrywaja sie przy x4, zwlaszcza jak na ta cene [1 zl w
> detalu za plytke w jawelboxie i folii]

Obawiam się, że niewiele możesz mi poradzić w tej materii. :)
Mam własne doświadczenia i wolę z nich korzystać. :)
Mnie jest obojętne, czy płyta kosztuje 1 zł, czy 3 zł -- bo dla
mnie to nadal ta sama cena, zważywszy że nie zużywam tego zbyt
dużo, natomiast ważna jest dla mnie powtarzalność efektów, :)
a więc i powtarzalność jakości. :) I to daje TDK na przykład.
Moim zdaniem nie istnieje kompromis pomiędzy ceną i jakością. :) Jeśli
coś jest dobre, to wcześniej czy później będzie również i tanie. I TDK
jest i bardzo dobre, i niedrogie.

> Moze trafiles na kiepska wersje. Ahead tak ma ze potrafi w niektorych
> wiele rzeczy spie*c. Dlatego po dobraniu odpowiedniej dla swojej nagrwarki
> zostac na niej i nie gonic za nowymi.

Ja wypróbowałem 10 wersji Nero 5 i 11 wersji Nero 6.
Najgorsza była pierwsza z serii szóstek, a najlepsza jest ostatnia.

> Sam tak robie [tworzenie i sprawdzanie MD5] - ten program jest
> genialny. Nie wyobrazam sobie win32 bez TC.

Owszem -- jest tam wiele przydatnych rzeczy.

E. :)