Re: Zapłaciłam za 256 Kingstone, a program wykrywa Samsunga!?

Autor: wojtek <gurgur-hfhagb_at_zleryobk.pbz>
Data: Sat 11 Dec 2004 - 18:56:48 MET

ggs napisał(a):
> In news:cpf8q3$kiv$1@nemesis.news.tpi.pl,
> wojtek <gurgur-hfhagb@zleryobk.pbz> typed:

> Za chwile jeszcze jeden wyskoczy z textem iż znalazl link z testem K5 vs
> P4 na "korzysc" rzecz jasna tego pierwszego.

był taki link i nic na to nie poradzisz,wyśmiewanie,wyolbrzymianie nic
nie da

> Nie uogolniajcie tej - waszym zdaniem "miażdząąąąąąąącej" - wydajnosci
> do wszystkiego.

nie było miażdżącej przewagi,była równowaga z lekką przewagą durona
1600,jeżeli uwzględnić cene to duron miażdżył celerona

> Celeron to proc z raczej dolnej polki mowiac o zastosowaniach.

odpowiednik durona (proca z niższej półki)

> Cena za duza ? A czy ktos tu kogos zmusza do kupowania za drogich
rzeczy ?

nie zmusza i dlatego więcej sprzedaje się procesorów AMD