Re: Pomocy!!!, problem z dyskiem

Autor: Kamil Warzecha <kamwar_at_o2.pl>
Data: Sat 11 Dec 2004 - 03:29:23 MET

zytkownik "tandem" <tandem@onet.pl> napisal w wiadomosci
news:16wtz4t8zks6f$.1xttlcyajpoh7.dlg@40tude.net...
> ok, jakos sobie poradzilem, mam pytanie, bo narazie nie mam kase na nowa
> MB
> a biosu wole nie ruszac bo jeszcze spieprze :)
>
> czy skoro teraz mi wykrywa dysk 160GB jako 128GB

Ciach!

Dysk jst obslugiwany w biosie, wiec dopuki nie zmienisz biosu, badz plyty
glownej ktora bedzie miala inny bios, mozesz miec problemy z prawidlowem
rozpoznaniem wielkosci dysku.

, to gdy zmienie plyte to
> te dodatkowe niewidzalne teraz gigabajty pojawia sie jako dodatkowe
> miejsce
> na ostatniej partyvji (obecnie wolne miejsce) na dysku logicznym?
>
> jak to jest, na jakiej zasadzie to miejsce sie "dodaje"?

CIach! Miejsce sie nie dodaje,miejsce jest widoczne albo nie, moze jakis
przyklad,

"Jesli znasz tablize mnozenia do 100 to gdy ktos Cie zapyta jaki bedzie
wynik po pomnozeniu 30 * 256 czy bedziesz potrafil podac prawidlowy wynik?
Odpowiedz brzmi nie, gdyz tego nie potrafisz, i tu jest podobnie ;)"

Pozdrawiam i milego upgreadowania biosu, to nic trudnego i trwa kilka
sekund, jakie jest prawdopodobienstwo , ze wtedy braknie pradu? badz ze
przez przypadek wylaczysz kompa? Nie trzeba sie tego bac, to nic strasznego
:) pamietaj aby wybrac bios pasujacy do twojej plyty.

Kamil Warzecha