Re: Zapłaciłam za 256 Kingstone, a program wykrywa Samsunga!?

Autor: Tomasz Potega <shadow_at_manta.univ.gda.pl>
Data: Fri 10 Dec 2004 - 23:13:00 MET

Anna <anna-malikWYTNIJTO@wp.pl> wrote:
> Definicja? Niestety nie kumam o co biega:(

Pamiec ta dziala z czestotliwoscia 200 MHz, ale w jednym cyklu zegara
dokonywane sa dwa transfery - stad efektywnie uzyskuje sie 400 milionow
transferow na sekunde. Taka jest ogolnie idea pamieci DDR - double data
rate.

> Dodam, że na opakowaniu pisze KVR400X64C3A/256
> 256MB PC 3200 CL3

Kingston na swoich modulach umieszcza pamiec roznych producentow.
Trafilas akurat na Samsunga...

pozdrawiam,
shadow