Re: Zapłaciłam za 256 Kingstone, a program wykrywa Samsunga!?

Autor: Borg <borg_at_st.pl>
Data: Fri 10 Dec 2004 - 23:12:51 MET

Użytkownik "Anna" <anna-malikWYTNIJTO@wp.pl> napisał w wiadomości
news:7d17.000002ae.41ba1d27@newsgate.onet.pl...

> Definicja? Niestety nie kumam o co biega:(
>
> Dodam, że na opakowaniu pisze KVR400X64C3A/256
> 256MB PC 3200 CL3
>
> Troszkę mnie to dobija, tyle kasy a ta pamieć nie dośc, że wolna to
> jeszcze
> samsunga :(((

Droga Aniu, spokojnie, wszystko jest OK, nie zostałaś oszukana, bo kupiłaś
pamięci Kingston na kościach samsunga, większość producentów pamięci
stosuje "czyjeś" kości, a samsung akurat w przypadku pamięci, robi całkiem
niezłe kości:-).

Natomiast jeśli chodzi o szybkość, to definicja (jak kolega wcześniej
zauważył) DDR = Double Data Rate, DOUBLE znaczy podwójny, więc 2x200=400:-)
Więc wszystko jest OK i następnym razem, zanim zadasz pytanie na grupie, to
proponuje www.google.pl

Pozdrawiam!