Re: Aktywne PFC

Autor: kwak <mkwak_at_poczta.fm>
Data: Fri 10 Dec 2004 - 21:32:06 MET

Użytkownik "Sander"
> napisał(a):
>
> Niektórzy z Was wiedzą, że w obwodach, którymi płynie prąd zmienny,
> następuje przesunięcie fazy między napięciem i natężeniem. Aby zmniejszać
te

mimo ze bycmoze jest to wyciete z jakiegos artykulu, jakos do mnie nie
trafia przesuniecie w fazie napiecia i pradu. napiecie jak
wiadomo(przemienne) ma przebieg sinusoidalny i mozna powiedziec o
przesunieciu w fazie alo co do tego ma natezenie pradu? natezenie to ilosc
pobieranej energii przez odbiornik i nie mozna mowic o jakimkolwieg
przebiegu(sinusoidalne, przemienne czy jakie tam ).natomiast zeczywiscie
jest on skladowa mocy.
jezeli cos pokrecilem to mnie poprawcie :)
pozdrawiam
 kwak