Re: Notebook - TOSHIBA.

Autor: Tomasz Potega <shadow_at_manta.univ.gda.pl>
Data: Fri 10 Dec 2004 - 20:01:42 MET

sikh21 <s.lukaszewicz@ned.pl> wrote:
> No i mam problem z matryca. Konkretnie z podswietlaniem matrycy. Kupilem go
> uzywanego i sprzedajacy mi powiedzial ze taki problem wystepuje. Na poczatku
> wystapowal ale sporadycznie ale z biegiem czasu to sie poglebialo. I w koncu
> w ogole sie nie dalo pracowac z tym.

moze to taki problem jak ze starszymi tecrami - nagle wylacza sie
podswietlanie. komputer pracuje dalej, na matrycy jest normalnie obraz.
ponoc to kwestia utleniania stykow inwertera - wystarczy je przeczyscic
i zabezpieczyc (przy okazji - gdzie mozna cos takiego zrobic, zakladajac,
ze sam nie chcialbym sie w to bawic?).

pozdrawiam,
shadow