Re: Notebook - TOSHIBA.

Autor: sikh21 <s.lukaszewicz_at_ned.pl>
Data: Fri 10 Dec 2004 - 15:02:23 MET

Użytkownik "Marcin Milewski" <gep"siedemdziesiatosiem"@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:cpbk44$mij$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "Jacek Jastrzębski" <jastrzab@toya.net.pl> napisał w wiadomości
> się,

Witam,
Mam laptopa Toshiby (model Satelitte S1800-jesli sie nie myle).
No i mam problem z matryca. Konkretnie z podswietlaniem matrycy. Kupilem go
uzywanego i sprzedajacy mi powiedzial ze taki problem wystepuje. Na poczatku
wystapowal ale sporadycznie ale z biegiem czasu to sie poglebialo. I w koncu
w ogole sie nie dalo pracowac z tym.
Dzwonilem do serwisu i facet powiedzial mi ze to prawdopodobnie problem z
podlaczeniem matrycy. Naprawa nie jest droga.
Pozdrawiam