Re: Niedroga drukara

Autor: Wieslaw Lubas <vieniu_at_math.put.poznan.pl>
Data: Fri 10 Dec 2004 - 18:57:17 MET

Marek wrote:
> Eee... nie rozumiem, teraz jest jakieś inne fachowe określenie na tą czynność?
Fachowe okreslenie nie dotyczy druku w formacie sRGB.

> Słusznie, ale to że nie załapałeś o czym jest mowa nie oznacza od razu że
> dyskusja jest niefachowa.
Jak zwal, tak zwal, zabawna na pewno jest.

> No cóż... miejmy nadzieje że nikt wiecej już nie pomyśli, że skoro drukarka
> jest w stanie odwzorować na papierze przestrzeń barwną RGB to ten wydruk bedzie
> swiecić :D

Cytuje:
"W każdym razie raczej
drukuje w przestrzeni RGB, bo sprawdziłem w opisie Epsona R800 że
drukuje w formacie sRGB."

Nie dosc ze bzdury, to jeszcze (a moze na szczescie) "raczej". Fachowo -
zwlaszcza dla klienta. Wydrukujecie mi strone zlozona w przestrzeni LAB?
- tak, raczej wydrukujemy. ROTFL

WL