Re: upgrade z duron750/nforce2?

Autor: Szo <fubushit_at_poczta.o_n_e_t.pl>
Data: Thu 09 Dec 2004 - 18:49:11 MET

Użytkownik "d+" <dplus.USUN_TOo@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:cp9uac$6al$1@nemesis.news.tpi.pl...
> nom. na szczęście nie ogarneła mnie cąłkowita ciemnota w tym temacie :)
ale
> czy napewno każda płyta łyknie tkai procek jak duron 750? płyty sa
> kompatyiblne w miarę w dół?
> chyba zmyliła mnie niekompatybilność płyt pod durony z taktowaniem do
> 1500Mhz z nowymi duronami powyżej 1200Mhz, no ale to raczej logiczne
> zachowanie choć trochę dziwne..

ostatnio robilem taki walek z duronem 850 - wsadzilem go w gigabyte'a 400L
za 249 zl , ustawilem zwore na 100 mhz i smiga jak zloto.. tyle ze
sprzedalem sdr'a za dobra kase i kupilem ddra..

sdry calkiem dobrze chodza - postaw je na allegro za rozsadna cene i w ciagu
tygodnia masz nowego 512 ddr za 250 zl i zapomnisz ze miales sdr..

pozdr
Szo