Re: upgrade z duron750/nforce2?

Autor: d+ <dplus.USUN_TOo_at_tlen.pl>
Data: Thu 09 Dec 2004 - 17:21:47 MET

Użytkownik "Piotr Wydymus" <motaboy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:0mggr0ht78jlhuvfpul9h1ctvtid44a1vk@4ax.com...
> Witam,

> Każda na Socket A. Przy Sempronie na starszych modelach może trzeba
> będzie BIOS aktualizować.

nom. na szczęście nie ogarneła mnie cąłkowita ciemnota w tym temacie :) ale
czy napewno każda płyta łyknie tkai procek jak duron 750? płyty sa
kompatyiblne w miarę w dół?
chyba zmyliła mnie niekompatybilność płyt pod durony z taktowaniem do
1500Mhz z nowymi duronami powyżej 1200Mhz, no ale to raczej logiczne
zachowanie choć trochę dziwne..

> SDRAM. Szukaj takiej, która ma takie gniazda. A lepiej, żeby miała też
> DDR. A już w ogóle najlepszym wyjściem będzie sprzedać te 133 i kupić
> DDR.

nom. chyba tk zrobię, ale z drugiej strony jakbym miał takie małe kroczki
robić w sensie - "dołoże troche i mam to i tamto" to by mi nowy komputer
wyszedł :) chyba każdy wie o co chodzi.
dzięki za pomoc.